Fotograf na chrzest Łódź i nie tylko - to ja


Swojego jeszcze nie mam ale z kilkoma byłem u chrztu jako fotograf:) Łódź, Radomsko - oraz inne miejsca bez znaczenia - dojeżdżam. Ze swojego chrztu raczej nie mam żadnego zdjęcia choć teraz chciałbym zobaczyć "jak to wyglądało". Wiem, jak istotna to pamiątka dlatego powierzając mi fotografowanie chrztu waszego dziecka gwarantuję maksymalne zaangażowanie i dobre zdjęcia nie tylko z polewania wodą święconą ale zapewniam ująć całą otoczkę, aurę kościoła, wyszykowanych gości i dumnych rodziców.

Zestaw Cacuszko, który oferuję w usłudze "Reportaż ze chrztu"



Szczegóły oferty jako fotograf na chrzest przesyłam po wcześniejszym kontakcie e-mailowym.
Kontakt: daniel@pankacprzak.com, tel. 512 39 70 40

Wiem jak sprawić, aby zdjęcia ze chrztu były wyjątkowe a fotografia chrztu nie była sztuczna i surowa. Łódź, Radomsko, Częstochowa - w tych miastach możemy się spotkać aby porozmawiać o szczegółach mojej usługi fotograficznej. Po uzgodnieniu mogę dojechać do Was na rozmowę w miastach: Wrocław, Kraków i Warszawa.
Fotograf na chrzest - Daniel Kacprzak














Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP