FOTOGRAF ŁÓDŹ | Ala i Konrad


Alicja puszcza oko i twierdzi, że everything's gonna be alright:) Tak było - jak planowali tak się pobrali:) Najładniejsze zdjęcia prezentuję właśnie dziś. Alicja i Konrad, kolejna para, z którą świetnie się pracuje. Ech, szkoda, że już z nimi nie zrobię zdjęć ślubnych. Fotograf pozdrawia i życzy dużo dzieci;)

 





















Anonimowy –   – (8 lipca 2011 11:20)  

przepiękne :)

Anonimowy –   – (9 lipca 2011 11:16)  
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Pan Kacprzak  – (11 lipca 2011 16:29)  

thanx for kind words. do you understand polish? blog theme comes from Bloggerzbible.com

artystyczny nieład  – (18 lipca 2011 15:07)  

Brak mi słów drogi Danielu. Mam nadzieję, że do naszego ślubu będziesz w takiej samej formie bo lepiej być nie może - fotografia z bukietem i furtą w tle BOSKA, mam ją na tapecie, pobudza moją wyobraźnię, jak wejście do tajemniczego ogrodu... :)

Pan Kacprzak  – (18 lipca 2011 18:27)  

No z dotychczasowych zdjęć jestem zadowolony ale w zdjęciu z bukietem mało zdziałałem:) Alicja tam stała z tym bukietem, palec mi się omsknął i zarejestrowałem gotowy obraz:-) Nie mniej mam się dobrze i czuję, że będzie jeszcze lepiej:)

artystyczny nieład  – (20 lipca 2011 10:40)  

Nie bądź taki znowu skromny :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP