Wolne terminy Fotografia ślubna 2013

Przypominam, że jako fotograf ślubny przyjmuję zlecenia z zakresu: reportaż ślubny, plenerowe zdjęcia ślubne, sesje narzeczeńskie. Oferuję kompletną obsługę fotograficzną składającą się na fotografowanie  podczas przygotowań, domowej krzątaniny, błogosławieństwa, ceremonii ślubu w kościele i USC, wesela. Reportaż ślubny uzupełniam sesją fotograficzną w plenerze, organizowaną w innym dniu niż ślub.






Olga i Maciek. fot. Daniel Kacprzak - PanKacprzak.com




Dołącz do zadowolonych par młodych, dla których miałem przyjemność robić zdjęcia. Wybierając fotografa ślubnego zadbaj nie tylko o kolorowe obrazki, które fajnie zobaczyć 3 miesiące po swoim ślubie ale również o to aby upamiętnić wyzwolone emocje, szczegóły i detale. Do wszystko a nawet więcej daję Wam ja - Pan Kacprzak - Fotograf Ślubny Łódź. Przyjmuję zlecenia z całej Polski.

Czuj się swobodnie wysyłając e-maila, podając datę i miejsce ślubu. W odpowiedzi otrzymasz szczegółową ofertę oraz cennik usługi.

Powyższy kalendarz to aktualizowany na bieżąco mój terminarz, zawierający wolne terminy. Fotografia ślubna to tylko część mojej oferty - pracuję także jako fotograf na chrzest, sesje narzeczeńskie i inne. Łódź, Radomsko, Częstochowa - w tych miastach można spotkać się ze mną i porozmawiać o fotografii ślubnej i o tym co dla Was mam:)

Little Glam Dress  – (4 października 2012 12:12)  

uwielbiam Pana zdjęcia:) bardzo mi się podobają, ich klimat =, gra światła jest niesamowita:) Robi Pan może zdjęcia na blogi modowe?

milsztof  – (17 października 2012 09:02)  

Zapowiada się intensywny sezon :)
P.S. Świetne zdjęcia.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP