Ho Ho Ho Merry Kissmyass!

Wraz ze świątecznym pozdrowieniem wgrywam w internet pierwsze focie w roku 2010. Życzę wszystkim wszystkiego dobrego w najbliższych 12 miesiącach, a dalej to sie zobaczy:]

Troche mi sie w życiu pozmieniało w ostatnim czasie ale dla zainteresowanych oświadczam, że mam się dobrze, nigdy nie miałem lepiej, ogarniam wszystkie tematy na wszystkich frontach, bo mam kurwa gumowe kości:] życzę powodzenia i szczęścia, bless.

Transmisję zaczniemy od bekstejdża sprzed niedawna. Na taborecie panna Klaudia aka Kleo aka Krista a na pędzlu do makijażu panna Patrycja. Foty potwierdzają moją bolączkę, że w ujęciu, które widze w lustrze (obojętnie gdzie by nie stało) zawsze mam lepsze światło niż mozolnie ustawiane pod aparat:p

[tradycyjnie zalecam klikać w fotki aby je powiększyć]



OK. A co myśmy ufociliśmy poniżej. Pewnie zaktualizuję tego posta jak podszykuję inne focie.







W zanadrzu mam jeszcze: Kasię, z która robiłem pierwszy raz sesjon ale napewno nie jedyny bo dziewczę jest ładne, ma ogromny potencjał a to bardzo służy fajnym obrazkom.




W drugim zanadrzu jest Dajana, prawie sąsiadka z Radomska, która odwiedziła mnie w Łódce i przywiozła mi buty:D Dziekuje:)





Na dziś tyle. Ide do sklepu;p Od jakiegoś czasu robie zakupy o 3 w nocy, kolejek nie ma a poza tym można na luzaku podriftować po ośnieżonym parkingu przy tesko:D

krzychru  – (4 stycznia 2010 09:01)  

Fotki fajne. Zmiany w życiu? Gumowe kości? Jak w piosence http://www.youtube.com/watch?v=7QyxAV9CIbk

aga_piet  – (5 stycznia 2010 23:19)  

Tobie tyż owocnych 12 miesięcy życzę, a reszta potem :)
No i liczę na owoce tu i tam również.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP