Mały przerywnik. Ale za to słodki.



Chociaż z obróbką ślubniaków lecę na pełnych obrotach, mam do zaprezentowania mały przerywnik, dla złapania oddechu - archiwalny reportaż ze chrztu Maji - córeczki starych znajomych Agi i Kamila. Chociaż Kamil mi obiecał, że jestem ich rodzinnym fotografem "Daniel - ty u nas robisz wszystko - chrzciny, śluby i pogrzeby" to się cieszę, że mogłem im kolejny raz robić zdjęcia. Oto fragment dedykacji, który ode mnie dostali:

Chociaż dziś Ona nieświadoma niczego, wodzi wokoło błyszczącymi oczkami to mam nadzieję, że za parę lat te kilka obrazków będzie mieć dla Niej znaczenie.
Napewno będzie się śmiać z tego, jakie śmieszne ciuchy nosili "wtedy" Jej Starzy ;)




Zalecam klikać w obrazki celem wyświetlenia w rozmiarze jaki być powinien.




















Przypominam, że można mnie nająć do fotografowania imprez okolicznościowych, tel. 512-39-70-40

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP