Fotografia Ślubna Bezendu ;)

W wyniku tegoż iż ponieważ ogólne zamieszanie ;) prezentuję materiał, który przeskoczył swoje miejsce w kolejce, czyli ukazuje sie na łamach Żurnała grrrrrubo po terminie niż powinien. Przepraszam Malwinę i Norberta za to ale Bozia im to w dzieciach wynagrodzi ;))
Tradycyjnie jak to mnie sie trafia - sympatyczna para. Ładna dziewczyna i przystojny młodzieniec. Co mogło wyjść innego niż udane zdjęcia ślubne? Dodatkowo w pakiecie była przyjazna rodzinka, przyjaciele Młodych i suuuuper wesele. Pamiętam, że w pewnym momencie na weselu wyskoczyło kilku kolesi, którzy zaczęli wywijać tyłkami i krzyczeć w kółko coś "Bezendu bezendu!!!!" do tego stopnia tajemniczo, że zbadałem tę kwestie w internecie tuż po powrocie do domu. Wyszły braki w nieoglądaniu telewizji od paru ladnych lat:)



A co mi napisali po tym jak oddałem gotowe zdjęcia... to omal zemdlałem..

"Częścią dzieła sztuki jest cierpliwość, a fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. 
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali. Tobie się to udało, i każdy dzień czekania jest wart takich emocji jakie dały nam Twoje zdjęcia"

Malwina & Norbi































































Powyższe zdjęcie powstało pod wpływem inspiracji fotografią świetnego Adama Wesołowskiego.






















Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP