Kolejni lovstoranci

fotografia ślubna częstochowa

Pamiętam, że w dniu tego ślubu zapowiedziałem sobie aby starać się jak nigdy wcześniej. To było jakoś zaraz po urlopie, więc człowiek wypoczęty, wygibany:) Z takim nastrojem wkroczyłem w druga połowę ślubnego sezonu. Plan zrealizowałem lepiej niż zakładałem i przeglądając zdjęcia zastanawiam się czy kilka z nich jest naprawdę mojego autorstwa:) Wszystko dzięki tej parce poniżej - Marcie i Michałowi. Superparce 2010. GoldMedalBuahahaha:) Gdyby nie oni - nie miał bym takich obrazków jak poniższe. Tak więc dziękuję, kochajcie się i miejcie dużo dzieci;)


Przeglądając następne ślubniaki też jestem dobrej myśli bo 2010 to udany rok. Cudowne pary, fajne foty.
Soon: Ewelina i Andrzej. Tymczasem - Marta i Michał. 

małe fotki zalecam klikać celem powiększenia.












































































Unknown  – (10 listopada 2010 15:19)  

no, no stary..

dawno nie przeglądałem Twojej twórczości.
Widzę, że nie wiesz co to rutyna.
Niektóre fotki powalają na kolana!

Gratuluję, MichałB

aga_piet  – (12 listopada 2010 23:45)  

Przecudnej urody panna młoda. Zdjęcia same się pewnie robiły ;)
Masz serce, paniekacprzaku...

Pan Kacprzak  – (13 listopada 2010 03:24)  

Dzięki, że wpadliście. Zdjęcia są zasługą pary młodej. Faktycznie trafiają mi się urodziwe pary, piękne kobitki i przystojni faceci, którzy w dodatku potrafią się wczuć w realizowane sceny i wtedy już jestem happy:)

Bardzo cieszy, że robota nie idzie na marne. Pozdrawiam!

Anonimowy –   – (25 maja 2011 10:15)  

Piękna Młoda, Piękne zdjęcia...

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP