Czarno-białe draństwo czy kolorowe szaleństwo?




Magda i Michał. Młodzi z dystansem i zdrowym podejściem. Myślałem, że mnie charakteryzuje pełny luz dopóki ich nie poznałem. Jedziemy na ślub, czasu mało - nagle Magda wybucha śmiechem "Hahaha.. Nie zabrałam bukieciku buahahaha" :)) Na dziś mam dwa materiały. Jeden tylko czarny. Drugi kolor. Na każdy nastrój i pogodę inna wersja opowieści o ich ślubie.




































I wracamy, tym razem z kolorem:)


























Anonimowy –   – (26 lutego 2012 23:51)  

wybieram szalone draństwo...

Anonimowy –   – (26 lutego 2012 23:52)  

to pisaliśmy my...mp i bb ;))

Pan Kacprzak  – (26 lutego 2012 23:59)  

Da się zrobić, ale mili Szaleni Dranie, nie mogę rozkodować inicjałów :) Gimme more

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP