Oj słodko

Drogi Pamiętniczku.. Po raz kolejny zdradziłem tajemnicę korespondencji ale, ale, ale bleblebleble..

Hej Daniel! Chciałam Ci tylko napisać że po kilkunastu dniach posiadania Twoich-naszych zdjęć jesteśmy tylko jeszcze bardziej zadowoleni:) Wszyscy się zachwycają! Oczywiście zdjęcia z przygotowań, pleneru i ślubu każdy chwali za ciekawe pomysły i "oko" do fajnych ujęć ale przede wszystkim wszyscy zgodnie twierdzą, że takich zdjęć z wesela to jeszcze nie było! Normalnie buzia mi się sama uśmiecha kiedy je oglądam. Są superdynamiczne, radosne.... szaleństwo w czystej postaci, a ponieważ to właśnie tak zapamiętaliśmy tę noc, to fajnie , że zdjęcia oddają charakter chwili. Ostatnio z większą uwagą oglądałam różne cudze zdjęcia ślubne i co niektóre owszem podobały mi się, ale nie do końca pasowałyby do nas. Superfajnie że na Ciebie trafiliśmy:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP