Kolekcja pocałunków



Co cieszy? No jasne, że całowanie! Jak należy się całować? Czy są jakieś reguły? Co mówi na ten temat encyklopedia? Ja nie czytałem o tym zagadnieniu ale jako fotograf ślubny miałem okazję przyglądać się pocałunkom swoich klientów:) Jak widać można to robić na nieskończoną ilość sposobów i taką małą kolekcję chciałem tutaj zaprezentować. Część zdjęć pochodzi z reportaży ślubnych, część z sesji plenerowych - czyli generalnie fotografia ślubna i sesje narzeczeńskie. Ladies and gentleman, przed Państwem subtelne i namiętne, delikatne i zwariowane, na siedząco i stojąco, zwyczajne całusy i pocałunki wyjątkowo kuriozalne! Zostańcie przed odbiornikami - ONI SĄ ŚWIETNI! 










































































Jeśli chcecie pokazać mi jak się całujecie w dniu ślubu - jestem do wzięcia jako fotograf ślubny. Łódź, Częstochowa, Radomsko - w tych miastach można się ze mną spotkać aby omówić szczegóły oferty pod tytułem fotografia ślubna. Posiadam wolne terminy w roku 2013 i 2014.

www.pankacprzak.com


Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP