Liściasta Park Łódź


Mieszkając swego czasu przy ul. Liściastej w Łodzi, pyknąłem leniwie foteczkę spacerującemu z psem człowiekowi. Pamiętam, że starałem się strzelić go na wykroku. Jedyny sens tego zdjęcia. Nie wiedziałem, że niebawem obraz za oknem stanie się placem budowy i staną tu bloki. Chodzi o osiedle Liściasta Park, w mieście Łódź. Od czasu do czasu robiłem zdjęcia, niesystematycznie i niedbale jednak cieszy mnie ten mały dokument fotograficzny. Pierwsze zdjęcie dodatkowo przedstawia jak to się mieszkało po kawalersku ;) Będę się starał dorzucać nowe zdjęcia gdy tylko takie trafię ponieważ nie mam porządku ze zdjęciami.




















Dla zainteresowanych link do strony http://www.lisciastapark.pl


Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP