Ulubione zdjęcia ślubne z Magdą i Cameronem

Zaczniemy może od przeglądu obuwia lecz cała garderoba tej pary przygotowana była na tip-top. Wybrałem to zdjęcie na startówkę bo w niebezpośredni sposób przedstawia intrygującą scenę kiedy panna młoda przyparta jest do muru. Uniesiona stopa mówi o daleko posuniętym romantyzmie i zmysłowości. U góry - na pewno się całowali! Przedstawiam moje ulubione zdjęcia Magdy i Camerona. Dziękuję, za okazane serdeczności i tradycyjnie życzę dużo dzieci:)
























artystyczny nieład  – (24 listopada 2011 20:07)  

Daniel! Ja, cholera, tak kocham Twoje zdjęcia, że zapomniałam Ci się przypomnieć w kwestii naszych narzeczeńskich :D
Ale może to i lepiej bo z każdą nową galerią na blogu jest ciekawiej ;-)
Ps. A na wieczór panieński też Cię rezerwuję!
Paulina

Pan Kacprzak  – (3 grudnia 2011 09:46)  

Paulino, spokojnie zdążymy, niech tylko przejdą śniegi, które niebawem posypią. Jestem pewny, że wspólnie potrzymamy ten wysoki poziom ciekawości;) Zatem dajcie sygnał jak będziecie gotowi. Pozdrawiam:)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP