Plener ślubny Agaci i Rafała


Siedzę sobie w McDonald's (restauracji innej niż wszystkie), zajadam kolejnego cziza a tu dzwoni telefon. Patrzę na numer - będzie międzynarodowa! Dziewczyna o miłym głosie mówi, że właśnie widziała mój terminarz WOLNE TERMINY i widzi, że data jej ślubu jest u mnie zajęta. Zaproponowałem więc tylko sesję plenerową. To było ponad pół roku temu a dziś efekty zrealizowanej już sesji przedstawiam niniejszym wpisem. Agata i Rafał dołączają do listy moich ulubionych par i jak kiedyś będę brał ślub zadzwonię do nich i podpytam ich co muszę zrobić, żeby być tak zajebisty jak oni:))) Bardzo udana współpraca - widać zależało im na zdjęciach ślubnych więc efekt jest piorunujący. Co to ja miałem powiedzieć.. Życzę Wam dużo dzieci:)

















Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP