Fotografia ślubna | Kasia i Rob


Kasia z Robem dali mi tak piękny dzień ślubu i sesję plenerową, że nie mam jak z tego materiału wybrać 5 ulubionych zdjęć. Ostatecznie z wielkim bólem ograniczyłem się do 30 zdjęć. Dziękuję, że mogłem tam być z Wami jako fotograf ślubny i że daliście mi jedne z lepszych zdjęć jakie zrobiłem. Jako aktorzy graliście doskonale, pokazaliście wielkie LOVE ale to na pewno dlatego, że intensywnie trenujecie poza obiektywem, kiedy nikt nie patrzy. Kochajcie się i miejcie dużo dzieci :)

































Anonimowy –   – (3 stycznia 2012 22:05)  

czy ta ziarnistosc wynika z duzego iso i slabego swiatla, czy to celowe dzialanie aby wzmocnic efekt?

Pan Kacprzak  – (3 stycznia 2012 22:20)  

aparatami bieżących czasów ciężko było było by uzyskać taką ziarnistość, tymbardziej na obrazku 800px nawet w ciemnym miejscu zatem to ziarnistość na zamówienie. co o tym wogóle sądzisz?

Anonimowy –   – (4 stycznia 2012 20:47)  

co prawda daje to jakis inny efekt, osobiscie jednak wykorzystalbym go rzadko, bardziej lubie czysciutkie fotki. Ale wszystko zalezy od upodoban i gustu:) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP