Petarda na Sylwestra - Kamila i Michał



Niniejsze zdjęcia to moja petarda na sylwestra. Kamila i Michał. Moje ulubione małżeństwo best ever, brak słów i fenomen 2011. Jacy są w rzeczywistości - takie mają zdjęcia. Byli sobą a tylko tego oczekuję od młodych par, które fotografuję. Poznałem ich już na sesji narzeczeńskiej gdzie zdobyli moje serce. Ileż ja się przy nich wybrechtałem, wyśmiałem i wyparskałem śmiechem! Rewelacja na wszystkie strony. Chciałem wybrać na bloga jak zwykle 5-10 fotek - wyszło nieco więcej. W dniu ślubu sceny rysowały się same a ja tylko pstrykałem, super wesele i plenerek z efektami palce lizać. Zasługują na to aby mieli dużo dzieci:) LUV YA!
Kliknij tytuł  posta aby zobaczyć całość





















Ogarnąłem przygotowania u obojga - w Łodzi w godzinach szczytu, u Michała, u Kamili, ponownie u Michała i ponownie u Kamili. Jestem gość!






To zdjęciocho już wisi u mnie na ścianie:)




































































Zerkam na kolejne materiały, które czekają na obróbkę i widzę, że znów będę miał problem z selekcją zdjęć na bloga. Oj tego roku wszyscy się pięknie żenili. Ajj!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP